EVE IS IN THA HOUSE!

hihhiihi hej på er! vad har hänt sen jag va här sist? KOMMENTERAAAAAAAAAAAAAA :D

själv har min data gått sönder. och ja, den fick ben och sen ba :
'
hihi  nä inte riktigt, men jag spillde ju bara nagellack på den. så den borde ju hålla? men iallafall inga bilder = gamla bilder. MEN AGNES JAG HAR HITTAT BILDET FRÅN TYP 2009 NÄR VI HADE RAMAR OCH JAG VA ASFUL! SÖG TILL OM JAG SKA LÄGGA UPP DOM mmmm men JAG SKA BÖRJA 7AN I SOMMAR! och bilderna är på min systemkamera och jag kan inte ladda upp på mammas data... :( så det blir gamla bilder och lite från kreta ( som jag laddade upp på min data, som är trasig -.- ) SÅ SOM KANSKE ÄR BORTA!!!!!!!!!!! hoppas jag laddade upp dom på USB hmmmmmmmmmmmm. ojojojo fattar ni ngt?? höhöhöhö
det blir bilder från bulgarien; han petar vi trodde han hette Petar Näsan xD ahhaha våra föräldrar sa det xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0