Asså hade det bäst igår med söötaste Agnes!

Har inte skrivit ett riktigt inlägg eller vad man nu säger på typ en vecka!
Men sen dess har de hänt mycket!
Förra helgen!
Vart med Filip världens snällaste, bella och amanda!
Jag har konfermerat mig i Djurö kyrka gjorde bort mig totalt!
Haft skol OS mitt lag kom 4 typ de e nice!
I går varit med agnes bilivit fotad och fotat!
I dag ska jag chilla och städa rummet vilket verkligen behövs!
Här e lite bilder från agnes och min fotografering!
Men dom andra kommer vart efter Agnes laddar upp bilderna!

Kommentarer
Postat av: Agnes Andersson Johansson

:) <3

2011-06-12 @ 19:38:16
URL: http://anderssonsfoto.blogg.se/
Postat av: .

snyggchey_97

2011-06-16 @ 19:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0