<3

Idag fick jag hem en sak. Hihi tänker inte berätta ^^ Men vill bara säga att kolla längst ner på inlägget, om det är Agnes eller Evelina som bloggar. Idag och igår har jag städat rummet, fast jag är inte klar pga. alla pauser jag har haft (: Haha lat jag är ibland :) Men jag har rensat jättemycket i mitt rum som ska säljas, så nu känns mitt rum tomt :o Sen idag gick jag in på www.grafiktorget.se  Varning, gå inte in med ljud på :) Men jag håller på och tävlar om bloggsvar på lite olika bloggar, så ni kan ställa frågor till oss, men sålänge så har vi frågestund!

Så fråga oss nu om allt möjligt så svarar vi på frågorna på söndag! Alla frågor i detta inlägg!
Lite bilder från igår:
Om någon bryr sig har jag en Canon eos 1000D.
Mina bilder blev mycket bättre när jag orkade läsa användarmanualen ^^
Annars hade bakgrunden inte blivit suddig och blommorna så fina :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0