Svar

Postat av: Elli
Gillar du ngn just nu isf vem? :D
Svar: Ja jag har typ fått känslor för en men för privat för att säga här kan kanske säga på FB.
Postat av:Cissi
Varför e du så snäll och söt?
Svar: Tack men e varken snäll eller söt
Postat av: Vilma
Vrf e du så snäll syster?
Svar: Jag e verkligen inte snäll syster men tack!
Postat av: Lisa
E du kär i någon?
Vilka e dina bästa vänner?
Svar: japp jag e kär i någon
Mina bästa vänner e: Lovisa,Calle, Mira,Cecilia och Tim inte alla men några! :D
Postat av: Tim :D <3
Vad e de bästa med ditt liv?
Att jag har så många underbara vänner som alltid ställer upp! :) <3
Postat av: Moa
Favoritfärg? Grön 
Favvoritdjur?Katt
Husdjur? inga 
Bästavänner? många 
Vem är du som person? den bästa 
Kan du ladda upp mera bilder?  japp
Postat av:Sofia

Har du färgat håret ngngång?

Svar: japp under håret

 

Postat av:  Ebba :)

Är jag din ängel?:3
Älskar du mig?:3
Jag älskar dig! Saknar dig ängel!<333

Svar: japp alltid min ängel! <33
Jag älskar dig massor:) <3
Saknar diig ocksåå
Postat av: sveriges bästa Kajsa
Vilket lag hejar du på??
Vem e din favorit i dim familij?
Vad tycker du om att göra!?
svar:A.I.K
Mamma
fota, vara med vänner och titta på innebandy! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0