Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
HAHHA FUL! men de va vid nyår och, aa jag FÖRSÖKTE sminka mig snyggt...
1. Jag har aldrig brytit ett ben
2. Jag är vegitarian
3. Jag älskar rosa
4. Jag suger på att fotografera men jag älskar det :P
5. Jag måste igentligen plugga nu
6. Jag har MVG i matte men fattar inte det för jag hatar det och är jä*ligt dålig enligt mig......
7. Jag gillar Justin Bieber
8. Och Den här killen! :)
9. Jag älskar att resa
10. Mina favoritämnen är Kemi, Fysik, Bild och Idrott, fast jag suger på allt :p

Kommentarer
Postat av: Agnes

Du måste skämta! Du blev ju skiasnygg!! o: om du tycker den sminkningen är ful då ska du se min (; <3

2011-04-27 @ 21:33:11
URL: http://agnesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0