LÅÅÅNGT INLÄGG!

Haha, lite tidsfördriv bara :d

1.

Jag städar mitt rum när det behövs [] 
Jag sköter min hygien tillräckligt [x
Jag är oftast den som svarar i telefonen när det ringer [x
]
Jag hjälper ibland (eller oftast) mina föräldrar att duka undan från matbordet []
Jag går på bio mer än de flesta []
Jag värderar djur högre än människor []
Jag kan hoppa hopprep [x]
Jag kan räkna ut en ekvation []
Jag kan hela mitt personnummer [x]
Jag är född i Sverige [x]
Jag har opererats minst en gång []
Jag har besökt ett tivoli [x]
Jag har badat i en sjö [x]
Jag har badat i ett hav [x]
Jag har varit utomlands [x]
Jag bor utanför Sverige []
Jag gillar att åka flygplan [x]
Jag gillar att åka tåg [x]
Jag gillar att läsa []
Jag gillar att se på tv [x]
Jag är religiös []
Jag är känslosam []
Min familj är stor enligt mig själv []
Jag har en eller flera hundar [x]

2.
Jag har en eller flera katter []
Jag kan rida []
Jag gillar att se på fotboll []
Jag gillar att utöva fotboll []
Jag är intresserad av mystik []
Jag förstår inte det roliga med skämt och vitsar []
Jag har en annorlunda humor [xxxxx]
Jag tror på kärlek vid första ögonkastet []
Jag tror att jag har varit kär []
Jag har varit tillsammans med någon [x]
Jag har en månadspeng []
Jag bor hemma, hos mina biologiska föräldrar [/]
Jag tycker att jag ritar bra []
Jag har många idoler []
Jag har många affisher på mina idoler []
Jag har ett eget rum [x]
Jag har en egen dator [x]
Jag har en egen tv []
Jag har en stor studsmatta []
Jag äger en gnagare eller annat litet djur som jag sköter själv [x]
Jag bär på en sjukdom []
Jag är allergisk mot något []
Jag mår för tillfället fysiskt bra []
Jag mår för tillfället mentalt bra []
Jag har ansvar för en eller flera växter [x]

3.
Jag hatar ansvar []
Jag gillar att vistas utomhus [x]
Jag gillar att vistas på mitt rum [x]
Jag gillar att vistas på stan [x]
Jag umgås ofta med mina vänner [x]
Jag har många vänner [x]
Jag är ärligare än de flesta []
Jag har stort självförtroende [x]
Jag är väldigt envis [x]
Jag är bra på att reflektera över saker []
Jag har en ganska dålig kost [x]
Jag kan spela ett eller flera instrument []
Jag brukar ta in posten [x]
Jag brukar vara uppe till långt efter midnatt []
Jag brukar sköta läxor och allmänt skolarbete [x]
Jag trivs med vardagen []
Jag blir lätt rastlös eller stressad []
Jag måste variera mina aktiviteter för att inte tröttna []
Jag upplevs som en riktig djurälskare [x]
Jag får mycket finnar [x]
Jag har mer eller annorlunda fantasi än de flesta []
Jag älskar action []
Jag älskar fantasy []
Jag har många tvångstankar []
Jag biter på naglarna [x]

4.
Jag bär på ett synfel []
Jag har tandställning []
Jag är kräsen vad gäller mat [x]
Jag lyder oftast mina föräldrar []
Jag är datorberoende [x]
Jag är alkoholberoende []
Jag är beroende av nikotin eller droger []
Jag är mörkrädd [x]
Jag är hundrädd []
Jag är hästrädd []
Jag är rädd för råttor []
Jag är rädd för bergochdalbanor []
Jag har vattenskräck [x]
Jag har blodskräck []
Jag är rädd för insekter [x]
Jag är rädd för att sova []
Jag är bra på att stava/grammatik [x]
Jag gillar att skriva []
Jag gillar att diskutera []
Jag är social [x]
Jag har bra betyg [x]
Jag älskar julen [x]
Jag har slagit någon så att den gjort illa sig ordentligt []
Jag är impulsiv []
Jag är enligt andra väldigt klumpig []

5.
Jag har en mobiltelefon [x]
Jag har msn [x]
Jag brukar ha ett armbandsur på mig []
Jag brukar ha någon form av dricka vid datorn []
Jag drömmer ofta mardrömmar []
Jag bor i en lägenhet [x]
Jag undrar ofta vad andra tänker [x]
Jag litar aldrig på främlingar []
Jag har spotify [x]
Jag har många intressen []
Jag är morgonpigg []
Jag gör som _jag_ vill [x]
Jag skriver dagbok []
Jag samlar på många olika saker []
Jag uppfattas ibland som irriterande [x]
Jag vill vara isolerad när jag sitter vid datorn []
Jag lyssnar ofta på musik [x]
Jag tycker att jag sjunger bättre än de flesta []
Jag har gjort illa mig själv medvetet för att jag mått dåligt []
Jag gillar att fotografera [xxx]
Jag har försökt skriva en egen låt [x]
Jag gillar att pyssla []
Jag älskar min familj []
Jag har en annorlunda historia än de flesta []

6.
Jag är duktig på matematik enligt min lärare [x]
Jag dansar och hoppar ofta omkring när jag är ensam hemma [x]
Jag älskar läsk [x]
Jag älskar skräckfilmer []
Jag har en almanacka []
Jag bär ofta med mig penna och sudd []
Jag äter popcorn varje helg []
Jag älskar salt []
Jag är modig []
Jag är fysiskt stark []
Jag drömmer om att få bada med delfiner [x]
Jag älskar konserter (med mitt favoritband/artist) [x]
Min familj har en stor trädgård []
Jag saknar någon väldigt mycket []
Jag filosoferar ofta om döden [x]
Jag filosoferar ofta om framtiden [x]
Jag filosoferar ofta om verkligheten [x]
Jag filosoferar sällan []
Jag är bra på att leva i nuet []
Jag gillar anime []
Jag ställer mig ofta på minoritetssidan [x]
Jag tar sällan ställning när det gäller åsikter []
Om somrarna badar jag mycket [x]
Jag lever mitt liv på internet [x]
Jag spelar mycket krigsspel []

7.
Jag tycker att utseendet spelar en stor roll []
Jag har dålig fantasi när det gäller namn [x]
Jag älskar nötter [x]
Jag är hetero [x] (om det betyder att man gillar motsatt kön) :)
Jag (natt)drömmer i svartvitt []
Jag (natt)drömmer i 3D []
Jag bär på ett handikapp []
Jag är aktiv []
Jag tycker att jag är vacker []
Jag älskar att förmedla livserfarenheter och kunskap till andra []
Jag funderar ofta på självmord trots vetskapen om att jag aldrig skulle våga ta livet av mig []
Jag lagar ofta egen mat [x]
Jag trivs med min klass [x]
Jag tycker att tiden går för fort vilket gör mig olycklig []
Jag är lättsam och kommer över saker fort []
Jag strävar alltid framåt []
Jag är lättretlig []
Jag har medvetet fått underkänt på ett prov []
Jag är intresserad av vetenskap []
Jag tycker att det är okej med djurförsök []
Jag fascineras av eld []
Jag är mer förnuftig än snabbtänkt []
Jag gillar inte glass []
Jag gillar att sola []

8.
Jag är inte myndig [x]
Jag har stora drömmar jag vill förverkliga [x]
Jag är oftast trevlig mot främlingar [x]
Jag hatar russin [x]
Jag har en VHS []
Jag är godtrogen []
Jag vill leva livet fullt ut innan jag dör [x]
Jag bär ofta öronhängen på mig []
Jag fryser lätt om händerna eller fötterna [x]
Jag är känslig mot temperaturförändringar []
Jag gillar romantik [x]
Jag eller min familj går ofta ut och äter []
Jag är väldigt hemlighetsfull []
Jag har många fiender eller ovänner []
Jag har sett mig själv som "Timmens medlem" []
Jag har starka lungor []
Jag går ofta på promenader []
Jag är punktlig och måste alltid hålla reda på vad klockan är []
Jag tycker att örnar är coola []
Jag klickar sällan på länkar av ren lathet []
Jag sover med ett gosedjur om nätterna [x]
Jag hatar mitt förnamn []
Jag får lätt ångest []
Blir det reklam på tv:n byter jag kanal eller lämnar rummet []
Jag svär mycket [x]

9.
Jag svär mycket i tanken [x]
Jag lurar ofta folk eller busar den första april [x]
Jag är slarvig [x]
Jag har tatuerat mig "på riktigt" []
Jag är lycklig []
Jag har svårt att vara seriös [x]
Jag är äventyrlig []
Jag har en stereo []
Jag spelar mycket datorspel []
Jag älskar regn []
Jag har en låtsaskompis []
Jag har smakat hundmat/kattmat []
Jag älskar motordrivna fordon []
Jag brukar inte dricka upp allt ur glaset efter måltid []
Jag äter ingen frukost [x]
Jag sover fram till lunchtid []
Jag har en mobil jag använder aktivt [x]
Jag känner mig mer som det motsatta könet []
Jag har velat följa med på en forumträff []
Jag läser mycket serietidningar []
Jag är allmänbildad []
Min familj har mycket regler []
Jag bakar ofta []
Jag har en eller flera kaktusar [x]
Jag gillar att lyssna i snäckor []

Kommentarer
Postat av: ebbisbebis<3

vinnaren av dagens blogg är utsedd! checka in och kolla om du vann! :) va gärna med igen om du inte vann den här gången! http://ebbisbebis.blogg.se/?tmp=21212116

2011-04-21 @ 21:29:22
URL: http://ebbisbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0