Lite svar på frågestunden!


Tid



Anonym om FRÅGESTUND!:
det bästa du vet?:D
Svar: Att fotografera :D
22 April, 19:35
sara om FRÅGESTUND!:
vad fin header :)
Svar . Tack :)
22 April, 19:30





tompa om FRÅGESTUND!:
hej, vilken kamera har du? när fick du den? vad kostade den?
svar: En Canon eos 1000d, jag fick den när jag sålde saker från pandaförsäljningen.
Den kostar typ 4000 om man köper den.
22 April, 19:09
Moa om FRÅGESTUND!:
Hejsan är helt anonym :) 

Favoritfärg?
Favvoritdjur?
Husdjur?
Bästavänner? 
Vem är du som person?

//MOA
Kan du ladda upp mera bilder?
svar:
favoritfärg; rosa
favoritdjur; hund & gerbil
husdjur; 2 hundar och 2 gerbiler
bästavänner; josse och maja ( http://josseboman.bloggplatsen.se )
vem är jag som person; äh, det vet jag inte.. man får lära känna mig helt enkelt :)
om jag kan ladda upp fler bilder; ja, skriv vilka bilder du vill att jag ska lägga upp.
22 April, 18:47
Emma om FRÅGESTUND!:
Hej! Hur gammal är du och när fyller du år? :) Kram Emma!
svar: jag är 13 år gammal och fyller år den 12 januari
22 April, 18:42
Anonym om FRÅGESTUND!:
Heej du!!! 
Hur skulle du beskriva dig själv?!!
Hur vill du spendera din framtiid
svar: som jag skrivit så måste man lära känna mig,
för jag vet knappt själv hur jag är som person :s
jag vill flytta utomlands, helst till London och öppna en fotostudio

KommentarTid
fridasmurfen om FRÅGESTUND!:
Ska vi åka buss tsm första dan efter lovet??
svar; om jag hinner med den fösta bussen, hahahahah
23 April, 00:55




Kommentarer
Postat av: Josefin

Min gull unge, jag älskar dig beby Evelina (har tråk!!!:) Pözz<33

2011-05-25 @ 15:44:55
URL: http://josseboman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0